Pages

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 19, 2012

Perjalanan ke Kuching

Assalamualaikum,

Lama rasanya tak update blog ini, menjenguk pun tidak. Bukan apa saya baru saje pulang dari Sarawak, jalan-jalan sambil menjenguk anak saudara saya yang sedang menuntut di Unimas.  Setelah pulang pulak, demam dan sakit kepala yang tak boleh tahan.  Jadi terbengkalailah blog ku ini, sempat berbw sekejap tadi, wah macam-macam cerita rakan blogger tulis...


Oklah sebelum ini, saya tak pernah lagi pergi ke Kuching, Sarawak, inilah pertama kali saya naik kapal terbang (jakun gitu, orang lain dah berpuluh kali pun tak heran) excited jugak masa kat airport.  Saya pergi bertiga sahaja, saya, encik suami dan Humairah (jeles abang dgn kakaknya sbb tak dapat ikut).

sorry gambar tak clear
dalam balai berlepas airport senai

Masa dalam plane sempat jugak ambik jugak sedas dua gambar buat kenangan.(org jakun mmg tak lepas peluang)

gembiranya

Kami bertolak pukul 8 lebih dan sampai di Kuching Sarawak lebih kurang pukul 10 malam.  Setiba di sana Ezzah telah menunggu kami di sana dan kami di bawa ke rumahnya di Kota Samarahan lebih kurang 20 minit dr airport Kuching.

Nanti saya update lagi kay... rasanya keluarkan sikit-sikit barulah banyak bahan nak tulis kat blog... setuju tak? *___*

Insya'allah,
Wasallam.






4 comments:

  1. hanis pun belum pernah pergi lg nanti akk story mory lg k...

    ReplyDelete
  2. Nanti ceritakan pasal Kuching ye.. saya pun belum pernah sampai ke sana..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Salmi, sesekali pergi ke tempat orang mmg seronok.

      Delete