Pages

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 26, 2012

Blogku sudah berusia 3 tahun.

Salam,

Sejak saya mula membuat pada tahun 2009 memang tak terfikir nak buat apa pada blog saya.  Masa dulu tengok orang ada blog sibuklah diri ini nak cuba, tapi bila nak update tak tahu nak cerita apa akhirnya sepi tanpa berita.

Dari nama Insan Yang Kerdil ditukar kepada nama Rahmat Kehidupan kerana bila search nama blog yang lama terlalu banyak nama yang seangkatan dengannya.  Cuba cari nama yang sesuai akhirnya berjumpalah Rahmat Kehidupan yang memberi maksud hidup ini dipenuhi dengan rahmat samada kita gembira atau ditimpa masalah.

Saya suka membaca pelbagai cerita samada blog politik, santai, pertanian, masakan, kedai online, blog penceramah yang hebat dan banyak lagi kecuali yang tidak sepatutnya.  Terima kasih kepada sesiapa yang sudi singgah dan sudi tinggalkan jejak.  Dapat jugak saya lihat paparan trafik light ramai jugak yang singgah.  Terima kasih semua.

Ehsan Googles


 Kalau saya sehebat Ben Ashari atau Mat Gebu tentu saya popular sekarang.... huhuhu

6 comments:

  1. ooohhh... soo sweet. Terima kasih liza.

    ReplyDelete
  2. he..he.. lama dah tak up-date ye.. tapi rajin datang blog liza.. tq sangat.. muahhh..

    ReplyDelete
  3. tak kisah la fofuler ke tak fofuler janji tetap update dan berkongsi cerita... teruskan berblog akak...

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah...bukan senang merencana idea selama bertahun2. keep up the good work...semoga bertambah rajin menulis:)

    ReplyDelete
  5. Terima kasih pd yg sudi singgah dan tinggalkan jejak, kata semangat amatlah bernilai bagi saya.

    ReplyDelete