Pages

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 16, 2012

Rahmat Ujian

Assalamualaikum, agak lama jugak saya tak menulis sesuatu di blog saya yang tak berapa orang nak jengah ni... Kak Liha baru saya sihat dari demam, cicit birit, sakit kepala dan seangkatan dengannya kalu demam.  Kebetulan satu keluarga diserang demam, dua orang anak Kak Liha disyaki demam denggi, alhamdulillah tiada yang serius.

Cuma nak lahirkan rasa tak puas hati pada layanan yang diterima di Poliklinik Batu Pahat.  Kalau diikutkan hati tak nak saya pergi ke sana, oleh sebab anak disyaki denggi terpaksa jugak lah mengadap ke sana. Nak beri nasihat sikit kat pekerja di sana.  Walaupun awak kena kerja sampai malam, tolonglah jangan berFB ke, dengar lagu ke, didepan pesakit yang sedang menunggu giliran, dahlah muka masam tak friendly langsung, cakap kasar. 

Apa-apa pun segala apa ujian yang Allah berikan kepada kami sekeluarga ini, aku redha...

1 comment:

  1. dugaan Allah.. syukur dah sihat. sikap mcm tu kadang menambah sakit si pesakit pula.

    ReplyDelete