Pages

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 8, 2012

Hari Keluarga 2012



Assalamualaikum,

Entah mengapa semenjak dua menjak ni macam sepi ajer blog ni, bukan tak ada idea tetapi hendak mengadap pc macam malas.

Oklah, masa cuti hujung minggu 05.05.2012, keluarga sebelah encik suami mengadakan hari keluarga, memang setiap tahun keluarga encik suami merancang hari keluarga.  Masa tu terlupakan ada blog jadi taklah diuploadkan gambar hari Keluarga.

Bagus jugak idea diorang tau, keluarga encik suami mempunyai adik beradik seramai 12 orang, taklah semuanya dikalangan orang senang, jadi diorang berpakat kumpul duit sedikit demi sedikit.  Tahu tak budget yang selalu diorang tetapkan tak pernah lebih RM200 satu keluarga, itu termasuk penginapan, makan tengahari, minum petang, BBQ pada malam hari dan sarapan pagi.

Pada tahun ini kami pergi ke Pengkalan Balak, Melaka dan menginap di Putra Sayang Chalet, puas hati dengan tempatnya.  Tapi sayangnya saya terlupa bawa kamera pada kali ni, jadi terlepaslah merakam saat-saat gembira, disebabkan sibuk menguruskan makanan untuk rombongan Hari keluarga.  Kredit untuk anak saudara untuk gambar  di bawah.


pengkalan balak 2012
teluk sisek, mersing 2010

a famosa 2008

Orang yang bertungkus lumus dalam menjayakan program ialah encik suami dan adik-adiknya Hadijah dan Salina serta tak lupa isterinya sekali dalam sumbangan idea dan pendapat.  Tahun depan tak tahu lagi nak ke mana mungkin ke pantai timur pulak kot.

Insya'allah.




No comments:

Post a Comment