Pages

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 30, 2011

Perpisahan

Assalamualaikum,

Hari ini terasa pulak nak cerita pasal perpisahan.  Tempat saya bekerja ada mengeluarkan VSS kepada para pekerja, pada 31.12.2011 adalah hari terakhir bagi mereka yang mendapat tawaran berhenti secara sukarela.
Sepanjang saya bertugas di Sharp selama 21 tahun macam-macam rakan yang keluar masuk, tapi aku ni masih menjadi penunggu tetap sampai pencen gamaknya. Tapi hari ni saya rasa sangat sedih kerana seorang rakan yang bertugas lebih 19 tahun kami bekerjasama meninggalkan saya.
Untuk Najiha (lebih mesra dipanggil Kak Jiha) semuga kehidupan Kak Jiha diluar sana dirahmati, dan dalam lindungan Allah selalu. Segala kenangan kita bersama sentiasa ku simpan dan moga persahabatan kita kekal sehingga akhir hayat.  Teringat satu mutiara kata "Berbahagialah dengan impian kamu kerana mungkin kamu tidak tahu bahawa itulah terbaik bagi dirimu.
Wallahuallam.

No comments:

Post a Comment